Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient

FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d’una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.

Una modificació no substancial és aquella que no comporta repercussions importants o perjudicials sobre les persones o pel medi ambient.

Termini

La comunicació ha de formalitzar-se abans de realitzar la modificació.

Documentació que cal aportar

Documentació d'atmosfera en cas d'afectar persones o medi ambient:

Característiques de les emissions vehiculades i difuses, contaminants i mesures correctores associades que estiguin afectades pel canvi.

Descripció i identificació dels processos, equis i instal·lacions afectats pel canvi que generen noves emissions o les modifiquen (vehiculades i difuses)

El balanç dels contaminants per tal de justificar l'augment de les emissions totals de l'activitat i la metodologia de l'elaboració d'aquest balanç

Documentació d'aigua en cas d'afectar persones o medi ambient:

Dades del possible increment en el consum o abocament d'aigües i, si s'escau, acreditació de la disponibilitat del recurs

Declaració d'abocament

Dipòsits controlats o monodipòsits: si hi ha afeccions a noves lleres o s'incrementa la profunditat del vas, cal aportar estudi hidrogeològic i mesures correctores

Granges: pla de gestió de les dejeccions ramaderes del canvi 

Documentació de residus en cas d'afectar persones o medi ambient:

Descripció dels canvis que produeixen un increment en la producció de residus

Capacitat d'emmagatzematge (t) del conjunt de residus a tractar, abans i després de la modificació plantejada

Producció anual (en t/a) de cadascun dels residus produiïts, agrupant-los en perillosos i no perillosos, abans i després de la modificació plantejada (incloent els nous residus generats després de la modificació plantejada). Caldrà prendre com a referència (com a quantitats abans de la modificació) les quantitats indicades en l'autorització/llicència ambiental inicial

Nous residus generats: la descripció, el codi CER, la producció anual (en t/a), el sistema i capacitat màxima d'emmagatzematge, la seva ubicació en un plànol i la destinació final

Si el canvi afecta a gestors de residus, descripció dels canvis que afecten la gestió dels residus a tractar (increment dels residus, increment de la capacitat de tractament, increment de la capacitat d'emmagatzematge dels residus abans de tractar...)

Si el canvi afecta a gestors de residus, indicar la capacitat de tractament anual (t/a) del conjunt de residus a tractar, abans i després de la modificació plantejada

Documentació de llum en cas d'afectar persones o medi ambient:

Informe de les característiques de la nova il·luminació exterior de l'activitat modificada que indiqui: la zona de protecció envers la contaminació lluminosa on s'ubica la instal·lació, les característiques de la llum, de les instal·lacions i dels aparells d'il·luminació, els sistemes de regulació horària, i la justificació d'ús en horari de nit, si escau

Documentació d'emissions radioelèctriques en cas d'afectar persones o medi ambient:

Descripció general del canvi projectat

Descripció dels serveis prestats i les tecnologies utilitzades, amb indicació específica de les freqüències i potències a les que opera i alçada de les antenes del sistema radiant

Diagrama de radiació indicant la potència isotròpica radiada equivalent (W) màxima en la direcció de màxima radiació, la inclinació mecànica més elèctrica i l'azimut de les antenes del sistema radiant. Si es tracta d'un emplaçament en el que operen diverses tecnologies (d'un o diversos operadors), indicar la PIRE total en les direccions màximes de radiació (en aquells casos en els que es donin les condicions per a tenir en compte l'aportació de més d'un transmissor en alguna direcció, i que són: que els azimuts divergeixin menys de 30 graus, que la distància entre centre d'antena sigui menor d'1,5 m i la distància en planta sigui menor de 3m.

Dimensions de cada antena transmissora

Indicació del nivell de camp elèctric (V/m) i de la densitat de potència mesurats en els tres últims controls efectuats de la instal·lació per donar compliment a un tràmit reglamentari, o en el seu defecte aportació de tres mesures separades en un interval superior a 30 minuts entre les mateixes en un mínim de tres punts de mesura

Plànol d'emplaçament indicant cota altimètrica corresponent (a escala 1:200) i plànols en planta i alçat de la situació relativa a les edificacions habitades més properes en un radi de 100 metres respecte l'emplaçament. En aquests plànols caldrà dibuixar les figures de protecció corresponents (a escala 1:500)

Documentació per accidents greus en cas d'afectar persones o medi ambient:

En activitats de l'annex II, afectades pel Reial decret 1254/1999, descripció general del canvi projectat

En activitats de l'annex II, afectades pel Reial decret 1254/1999, descripció dels increments/reduccions de substàncies classificades d'acord amb la normativa vigent d'accidents greus que suposarà el canvi

En activitats de l'annex II, afectades pel Reial decret 1254/1999,, justificació de la no substancialitat del canvi d'acord amb els criteris fixats a tal efecte per l'òrgan competent en matèria de seguretat industrial i per comparativa amb la notificació d'accidents greus vigent

Taxa

307,50€ la comprovació de modificacions no substancials d'activitats sotmeses al règim de comunicació ambiental municipal.

633€ la comprovació de la comunicació de canvis no substancials amb incidència ambiental de les activitats i instal·lacions subjectes a llicència ambiental de més de 500 m2 (Annex II)

518€ la comprovació de la comunicació de canvis no substancials amb incidència ambiental de les activitats i instal·lacions subjectes a llicència ambiental de menys de 500 m2 (Annex II)

En el moment de realitzar el tràmit es pot pagar amb targeta bancària o bizum

Informació general

Canals de tramitació          En línia: accés al final de la pàgina 
Àrea responsable Àrea de Serveis Territorials, Medi Ambient, Habitatge, Salut Pública i Consum
Termini de resolucióNo hi ha resolució. Les comunicacions presentades d'acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada a la finestreta única empresarial (a través de l'Ajuntament, l'OGE o el Canal Empresa), moment a partir del qual es pot exercir l'activitat comunicada. La presentació de la comunicació faculta l'Administració per verificar la conformitat de les dades que s'hi contenen
Silenci administratiuNo procedeix
Vies de reclamacióLes ordinàries del procediment administratiu
Normativa específica                     

LLEI 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica

Taxa per la prestació dels serveis d’intervenció administrativa en l’activitat dels ciutadans i les empreses a través del sotmetiment a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable, així com pels controls posteriors a l’inici de l’activitat, els controls periòdics i les revisions periòdiques

En cas de representació

Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:

1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:

Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.

Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.

Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.

2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents

Plantilles de documents per presentar

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones jurídiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen