Aquest tràmit us permet obtenir la llicència per dur a terme obres d'edificació, de reforma, de reparació o rehabilitació que alterin l'estructura o l'aspecte exterior o afectin la seguretat de les construccions existents que requereixen d'un projecte tècnic per a ser executades:
Les que afectin els fonaments o elements estructurals.
Les que modifiquin el volum o les superfícies construïdes, les instal·lacions o els serveis comuns.
Les que alterin el nombre d'habitatges o locals existents.
Les que substitueixin o modifiquin els usos preestablerts o previstos.
Les que afectin immobles del patrimoni històrico-artístic o es trobin sotmesos a especial protecció.
133€ un habitatge
189,50€ de dos a cinc habitatges
247€ més de cinc habitatges
25€ de la taxa per a la placa de llicència d'obres
3,78% del cost d'execució material de la construcció, instal·lació o obra (ICIO)
Aquestes taxes es troben delegades a l'Organisme de Gestió Tributària, d'aquesta manera es paguen a posterior amb una carta de pagament que us arribarà des d'aquest organisme.
Projecte tècnic, visat i subscrit per un tècnic competent
Estudi de seguretat i salut
Assumeix de la direcció de l'obra, visats i signats per l'arquitecte i l'arquitecte tècnic
Full d'estadística d'edificació i habitatge
Full de justificació del programa de control de qualitat
En línia: accés al final de la pàgina
Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia
Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM)
Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme
Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística
Impost sobre construccions, instal·lacions i obres
Taxes per la prestació de serveis generals i realització d’activitats administratives
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents