Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

Comunicació d'habitatge buit a efectes de la taxa de residus municipal

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > Comunicació d'habitatge buit a efectes de la taxa de residus municipal

Comunicació d'habitatge buit a efectes de la taxa de residus municipal

Aquest tràmit permet comunicar la situació d'habitatge buit a efectes del càlcul de la quota variable de la taxa de residus corresponent en els casos següents:

Que no hi hagi cap persona empadronada a l'habitatge

Que no s'hagin realitzat aportacions de residus durant l'any natural

Excepcions que s'acceptaran sempre i quan s'aporti un document acreditatiu de la situació:

Canvi de domicili per una situació de dependència

Persones que viuen en residències geriàtriques

Trasllat fora de l'habitatge per raons laborals

Hospitalitzacions de llarga durada

Habitatges en obres o rehabilitació amb la llicència corresponent

Qui ho pot sol.licitar

Persones propietàries dels habitatges

Termini

De l'1 de gener a l'1 d'octubre per tal que s'apliqui el canvi de taxa a l'any en curs. 

Documentació a aportar

En cas de persones empadronades a l'habitatge:

Certificat mèdic

Certificat laboral

Qualsevol altre documentació que justifiqui el motiu

Informació general

Canals de tramitació          

En línia: accés al final de la pàgina 

Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia 

Àrea responsable Àrea de Serveis Territorials, Medi Ambient, Habitatge, Salut Pública i Consum
Termini de resolució3 mesos
Silenci administratiuEstimatori
Vies de reclamacióLes ordinàries del procediment administratiu
Normativa específica                     

Taxa per la prestació del servei de gestió de residus municipal 

En cas de representació

Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:

1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:

Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.

Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.

Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.

2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents

Plantilles de documents per presentar

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones jurídiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen