Aquest tràmit permet comunicar la situació d'habitatge buit a efectes del càlcul de la quota variable de la taxa de residus corresponent en els casos següents:
Que no hi hagi cap persona empadronada a l'habitatge
Que no s'hagin realitzat aportacions de residus durant l'any natural
Excepcions que s'acceptaran sempre i quan s'aporti un document acreditatiu de la situació:
Canvi de domicili per una situació de dependència
Persones que viuen en residències geriàtriques
Trasllat fora de l'habitatge per raons laborals
Hospitalitzacions de llarga durada
Habitatges en obres o rehabilitació amb la llicència corresponent
Persones propietàries dels habitatges
De l'1 de gener a l'1 d'octubre per tal que s'apliqui el canvi de taxa a l'any en curs.
En cas de persones empadronades a l'habitatge:
Certificat mèdic
Certificat laboral
Qualsevol altre documentació que justifiqui el motiu
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents