Un cop realitzat el tràmit de "Comunicació d'activitat comercial amb un sistema de gestió de residus propi" cal que anualment es presenti la justificació amb la informació de la recollida de residus.
Activitats comercials que no participen en el sistema de recollida del Porta a Porta
De l'1 de gener a l'1 d'octubre
Declaració responsable amb les indicacions dels pesos gestionats des de l'1 de gener per cada fracció de residu i el centre de tractament de destí
Certificat del gestor de residus amb indicació dels pesos anuals gestionats per fracció i el centre de tractament
Factures i/o fulls de seguiment mensual dels residus gestionats on consti: tipus de residu, codificació, pes i data de recollida
Taxa per la prestació del servei de gestió de residus municipal
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents