La mediació acompanya a les persones en la gestió i resolució de conflictes amb un mètode alternatiu a la via judicial. Els pilars bàsics són la neutralitat, confidencialitat, rapidesa, implicació per les parts i la voluntarietat. La tipologia de conflictes que es tracten dins de la mediació poden ser veïnals (sorolls, olors, neteja, pagaments, convivència, ...), familiars, escolars i espais públics.
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents