Aquest tràmit us permet modificar el vostre domicili en el padró municipal en cas de canvi d'habitatge dins Manlleu. Un cop revisada la sol·licitud, si és correcte i s'ha adjuntat tota la documentació necessària, rebreu per correu electrònic la confirmació d'empadronament a la nova adreça. A partir d'aquest moment podreu obtenir els volants i/o certificats d'empadronament.
En cas contrari, l'Ajuntament us enviarà un requeriment de la documentació que falti aportar per tal de poder realitzar l'empadronament.
Persones majors d'edat que disposin de documentació acreditativa de propietat o lloguer de l'habitatge
En cas de persona propietària de l'habitatge:
L'Ajuntament comprovarà les dades de la propietat
En cas de persona llogatera:
Contracte d'arrendament en vigor (totes les pàgines del contacte), si és el cas
Últim rebut del lloguer o bé factura de subministraments (gas, aigua o llum)
En cas que el contracte de lloguer no estigui al nom de la persona que es vol empadronar:
Model A1- Autorització d'empadronament al domicili (propietari/arrendatari)