Aquest tràmit us permet sol·licitar l'alta familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants de Manlleu. Un cop revisada la sol·licitud, si és correcte i s'ha adjuntat tota la documentació necessària, rebreu per correu electrònic la confirmació d'empadronament a la nova adreça. A partir d'aquest moment podreu obtenir els volants i/o certificats d'empadronament.
En cas contrari, l'Ajuntament us enviarà un requeriment de la documentació que falti aportar per tal de poder realitzar l'empadronament.
Persones majors d'edat que disposin de documentació acreditativa de propietat o lloguer de l'habitatge
Documentació referent a les persones:
DNI/NIE/Passaport de totes les persones que es volen empadronar
Autorització de representació per a tràmits de padró de totes les persones que es volen empadronar
Declaracions responsables en cas d'empadronar un menor només amb un dels progenitors o bé en un altre domicili
Documentació referent a l'habitatge:
En cas de persona propietària de l'habitatge:
L'Ajuntament comprovarà les dades de la propietat
En cas de persona llogatera:
Contracte d'arrendament en vigor (cal adjuntar totes les pàgines del contracte)
Últim rebut del lloguer o bé factura de subministraments (gas, aigua o llum)
Si el contracte de lloguer està a nom d'una altre persona cal adjuntar el Model A1- Autorització d'empadronament al domicili del propietari o arrendatari.