Aquest tràmit us permet modificar el vostre domicili en el padró municipal en cas de canvi d'habitatge dins Manlleu. Un cop revisada la sol·licitud, si és correcte i s'ha adjuntat tota la documentació necessària, rebreu per correu electrònic la confirmació d'empadronament a la nova adreça. A partir d'aquest moment podreu obtenir els volants i/o certificats d'empadronament.
En cas contrari, l'Ajuntament us enviarà un requeriment de la documentació que falti aportar per tal de poder realitzar l'empadronament.
Persones majors d'edat que disposin de documentació acreditativa de propietat o lloguer de l'habitatge
Documentació referent a les persones:
DNI/NIE/Passaport de totes les persones que es volen empadronar
Autorització de representació per a tràmits de padró de totes les persones que es volen empadronar
Declaracions responsables en cas d'empadronar un menor només amb un dels progenitors o bé en un altre domicili
Documentació referent a l'habitatge:
En cas de persona propietària de l'habitatge:
L'Ajuntament comprovarà les dades de la propietat
En cas de persona llogatera:
Contracte d'arrendament en vigor (cal adjuntar totes les pàgines del contracte)
Últim rebut del lloguer o bé factura de subministraments (gas, aigua o llum)
Si el contracte de lloguer està a nom d'una altre persona cal adjuntar el Model A1- Autorització d'empadronament al domicili del propietari o arrendatari.
En línia: accés al final de la pàgina
Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia
Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel que es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Real Decret 1690/1986, d’11 de juliol
Resolució de 16 de març de 2015, de la Sots secretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l' Institut Nacional d' Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.