Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

Sol·licitud de canvi de domicili familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants (canvi dins Manlleu)

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > Sol·licitud de canvi de domicili familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants (canvi dins Manlleu)

Sol·licitud de canvi de domicili familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants (canvi dins Manlleu)

Aquest tràmit us permet modificar el vostre domicili en el padró municipal en cas de canvi d'habitatge dins Manlleu. Un cop revisada la sol·licitud, si és correcte i s'ha adjuntat tota la documentació necessària, rebreu per correu electrònic la confirmació d'empadronament a la nova adreça. A partir d'aquest moment podreu obtenir els volants i/o certificats d'empadronament.

En cas contrari, l'Ajuntament us enviarà un requeriment de la documentació que falti aportar per tal de poder realitzar l'empadronament.

Qui ho pot sol·licitar

Persones majors d'edat que disposin de documentació acreditativa de propietat o lloguer de l'habitatge

Documentació que cal aportar

Documentació referent a les persones:

DNI/NIE/Passaport de totes les persones que es volen empadronar

Autorització de representació per a tràmits de padró de totes les persones que es volen empadronar

Declaracions responsables en cas d'empadronar un menor només amb un dels progenitors o bé en un altre domicili

Documentació referent a l'habitatge:

En cas de persona propietària de l'habitatge:

L'Ajuntament comprovarà les dades de la propietat 

En cas de persona llogatera:

Contracte d'arrendament en vigor (cal adjuntar totes les pàgines del contracte)

Últim rebut del lloguer o bé factura de subministraments (gas, aigua o llum)

Si el contracte de lloguer està a nom d'una altre persona cal adjuntar el Model A1- Autorització d'empadronament al domicili del propietari o arrendatari.

Informació general

Canals de tramitació          

En línia: accés al final de la pàgina 

Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia 

Àrea responsable Àrea de Serveis Generals
Silenci administratiu i recursosEl silenci administratiu serà positiu, excepte per motius de la normativa vigent. 
Normativa específica                     

Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel que es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Real Decret 1690/1986, d’11 de juliol

Resolució de 16 de març de 2015, de la Sots secretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l' Institut Nacional d' Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.

Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen