És un informe que serveix per acreditar l'adeqüació de l'habitatge en el procés de renovació d'una autorització de residència per reagrupació familiar en aquells casos en què el reagrupant ha canviat el domicili habitual respecte del que va acreditar inicialment per obtenir el reagrupament familiar.
Un cop rebuda la sol·licitud, l'Ajuntament verificarà les dades aportades i el personal tècnic de l'Ajuntament farà una visita al domicili. Si el domicili compleix les condicions l'Ajuntament remetrà la proposta d'informe municipal a la Generalitat de Catalunya per tal que puguin fer arribar l'informe definitiu directament a la persona interessada en un termini de 30 dies hàbils. Aquest informe té una validesa de 3 mesos a partir de la data de la signatura que figura a l'informe.
Persones estrangeres empadronades a Manlleu i que ja hagin reagrupat la seva familia.
Passaport vigent complet
Autorització de residència renovada
Volant de convivència
Documentació de l'habitatge:
Cèdula d'habitabilitat
En cas de propietat: escriptura del registre de la propietat o bé amb tràmits iniciats i darrer rebut d'aigua, llum o gas.
En cas de lloguer: contracte de lloguer degudament registrat, darrer rebut de lloguer, darrer rebut d'aigua, llum o gas i rebut de la fiança. Cal que la vigència del contracte s'estengui com a mínim durant 12 mesos des de la data de la sol·licitud.
Taxa de l'Ajuntament: 72€ . En el moment de realitzar el tràmit aquesta taxa es pot pagar amb targeta bancària o bizum
Taxa de la Generalitat: 38,22€. La informació de pagament d'aquesta taxa la trobareu al formulari de la Generalitat.
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents