Aquest tràmit us permet sol·licitar els certificats d'empadronament històrics amb les dades que consten al Padró d'habitants fins l'any 1996:
Certificat de l'habitant: certifica el temps de residència d'una persona als diferents domicilis de Manlleu.
Certificat del domicili: certifica quantes persones han conviscut en un domicili i en quins períodes de temps amb la persona sol·licitant. Pot ser del domicili actual o d'un domicili anterior. En aquest cas només apareixeran les dades de les persones de l'habitatge que hagin cedit les dades padronals. Si hi ha persones de les quals no disposem de la seva cessió de dades apareixerà només el número de persones (sense les dades).En el cas que es requereixin les dades de les persones del domicili caldrà disposar del consentiment de cessió de dades padronals de cada persona empadronada al domicili.
Un cop comprovades les dades si està tot correcte el certificat històric us arribarà mitjançant notificació electrònica. Rebreu un avís al vostre correu electrònic i al mòbil quan tingueu el document disponible.
Gratuït.
En línia: accés al final de la pàgina
Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia
Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel que es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Real Decret 1690/1986, d’11 de juliol
Resolució de 16 de març de 2015, de la Sots secretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l' Institut Nacional d' Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.