Aquest tràmit us permet presentar una sol·licitud al registre general de l'Ajuntament de Manlleu.
Recordeu que en el cas que existeixi un tràmit específic per a la presentació de la vostra sol·licitud es requerirà que torneu a presentar la sol·licitud per el tràmit corresponent ja que incorpora informació obligatòria i el pagament en línia si s'escau.
Les queixes, al·legacions, recursos i aportacions de documentació també disposen d'un tràmit específic que trobareu al llistat de tràmits de la Seu Electrònica.
En línia: accés al final de la pàgina
Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents