Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

Sol·licitud del servei de Teleassistència

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > Sol·licitud del servei de Teleassistència

Sol·licitud del servei de Teleassistència

Es tracta d'un aparell connectat les 24 hores a una central d’alarmes per avisar en cas d’emergència. Garanteix la seguretat i dona tranquil·litat a les persones en situació de risc per causa de la seva edat o a la seva dependència:

- Atenció directa des de la central per a situacions d'emergència.

- Servei tècnic personalitzat: instal·lació, manteniment, assessorament tècnic, baixa i retirada dels aparells.

- Complements de seguretat: detectors de moviment o intrusisme, detectors de foc i fum, detectors de monòxid de carboni, unitat de vídeo.

Qui ho pot sol·licitar

Persones grans, amb discapacitat o amb dependència empadronades a Manlleu que viuen soles tot el dia o part del dia, o bé viuen amb altres persones que també són grans o tenen discapacitat.

Tenen prioritat les persones:

- Majors de 80 anys

- Sense família o sense relacions familiars

- Amb problemes de mobilitat

- Amb alguna malaltia greu

Queden excloses les persones amb deteriorament cognitiu (demència) que visquin soles.

Documentació que cal adjuntar

Justificant de titularitat bancària: document on consti el número de CC i el nom de la persona titular (document, fotografia,...)

Informe mèdic: si encara no se'n disposa es requerirà a posterior.

Taxa

El servei ofereix 4 tipus de tipologies i persones usuàries:

 - Servei d'intensitat Moderada (titular): 6,78 €/mes

- Servei d'intensitat Moderada (cotitular): 3,39 €/mes

- Servei d'intensitat Alta (titular): 7,88 €/mes

- Servei d'intensitat Alta (cotitular): 3,94 €/mes

En cas de representació

Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:

1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:

Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.

Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.

Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.

2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents

Plantilles de documents per presentar

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen