Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

Sol·licitud del servei d'acollida matinal de les escoles de Manlleu

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > Sol·licitud del servei d'acollida matinal de les escoles de Manlleu

Sol·licitud del servei d'acollida matinal de les escoles de Manlleu

El servei d’acollida matinal es realitza als centres d’ensenyament de primària de Manlleu per fomentar la conciliació laboral a les famílies que treballen i necessiten disposar d'un espai matinal prèvi a l'inici de les classes on els infants estiguin atesos. 

Qui ho pot sol·licitar?

Les famílies monoparentals i monomarentals

Les famílies nombroses

Les famílies en què els dos membres de la unitat familiar estiguin treballant. 

Documentació a aportar

Cal acreditar la condició familiar monoparental, monomarental, nombrosa o bé que la unitat familiar està treballant actualment.

L'Ajuntament podrà consultar directament aquestes dades si s'autoritza en aquest mateix formulari i no cal que les adjunteu. En cas que no autoritzeu la consulta de dades si que caldrà adjuntar aquesta documentació. 

Important: En cas de consulta de dades de treball de la unitat familiar, caldrà adjuntar també l'annex d'Autorització de consulta de dades signat de la persona de l'altre membre de la família que no està realitzant aquest tràmit. 

Informació general

Canals de tramitació    

En línia: accés al final de la pàgina 

Presencial: Podeu sol·licitar cita prèvia 

Àrea responsableÀrea de Promoció Social i Personal i Igualtat
Termini de resolució2 mesos
Silenci administratiuDesfavorable
Vies de reclamacióLes ordinàries del procediment administratiu
Normativa específica             RESOLUCIÓ IFE/3841/2024, de 28 d'octubre, per la qual s'aprova la transferència destinada a finançar la prestació del servei de cura per a nenes, nens i adolescents dels 0 als 16 anys als ajuntaments de més de 20.000 habitants i als consells comarcals per a l'exercici 2024.

En cas de representació

Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:

1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:

Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.

Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.

Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.

2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen