Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU

FUE Comunicació de baixa d'activitat

Escut de AJUNTAMENT DE MANLLEU
Seu Electrònica > FUE Comunicació de baixa d'activitat

FUE Comunicació de baixa d'activitat

Mitjançant la Comunicació de baixa d’activitat es posa en coneixement de l’Administració el cessament definitiu d’una activitat econòmica. Pel cas de les activitats mediambientals, aquest model també s’empra per comunicar el cessament temporal.

Amb aquest formulari no es poden comunicar les baixes d’activitat dels establiments turístics, els quals es comuniquen amb un formulari específic que trobareu a: 

https://canalempresa.gencat.cat/ca/03_sectors_d_activitat/06_hostaleria_i_turisme/establiments_turistics

Termini de sol.licitud

Es presenta una vegada realitzat el cessament definitiu de l'activitat

Documentació que cal adjuntar

Acreditació de les mesures preses per evitar qualsevol risc de contaminació i per minimitzar la incidència ambiental, per aquelles activitats amb efectes sobre les persones o el medi ambient, si és el cas

Informació general

Canals de tramitació          En línia: accés al final de la pàgina 
Àrea responsable Àrea de Serveis Territorials, Medi Ambient, Habitatge, Salut Pública i Consum
Termini de resolucióNo hi ha resolució. Les comunicacions presentades d'acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada a la finestreta única empresarial (a través de l'Ajuntament, l'OGE o el Canal Empresa), moment a partir del qual es pot exercir l'activitat comunicada. La presentació de la comunicació faculta l'Administració per verificar la conformitat de les dades que s'hi contenen
Silenci administratiuNo procedeix
Vies de reclamacióLes ordinàries del procediment administratiu
Normativa específica                     

Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats

Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives

Decret 112/2010, de 31 d’agost, Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives

Llei 18/2020, de 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica

Decret 131/2022, de de 5 de juliol, del Reglament de la Llei de facilitació de l'activitat econòmica

En cas de representació

Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:

1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:

Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.

Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.

Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.

 2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents

Plantilles de documents per presentar

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones jurídiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen