Presentació de queixes o suggeriments de serveis municipals o altres àmbits del municipi. Recordeu que també disposeu de les dues aplicacions mòbils per a fer-nos arribar queixes de manera més senzilla:
Aplicació SOBREN MOTIUS: Per a incidències relacionades amb la recollida de residus del Porta a Porta i la neteja viària
Aplicació M7 de seguretat ciutadana: Per a incidències de via pública i seguretat
Si realitzeu el tràmit com a persona representant cal que disposeu de l'autorització corresponent. Teniu 2 opcions:
1.- Registrar-vos en línia al registre d'apoderaments del servei REPRESENTA que us permet atorgar tres tipus d'apoderaments i que és consultable per part de qualsevol administració:
Poder GENERAL: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració.
Poder a ORGANISME: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret.
Poder a TRÀMITS: la persona apoderada pot actuar en nom de la poderdant únicament per efectuar només determinats tràmits davant una Administració o un organisme concret.
2.- Si la representació només és per aquest tràmit podeu adjuntar el formulari de representació signat que trobareu a l'apartat Plantilles de documents