Mida de la lletra:  AAugmenta la mida del text  A Redueix la mida del text  A Restaura la mida del text  
15/07/2019 20:53:32

Certificat digital idCAT


Nivell 4. Tramitació electrònica
Objecte:
L'idCAT Certificat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC.

L'Ajuntament de Manlleu és una Entitat de Registre idCAT on es pot validar i recollir el certificat, així com suspendre, revocar o habilitar-lo de nou.





Persones destinatàries:
Qualsevol persona física major d'edat.
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.

Import:
Tràmit gratuït.

Canals de tramitació:
Cal sol.licitar el certificat a la pàgina http://wwww.idcat.cat

Un cop sol.licitat us podeu dirigir a Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament per tal de validar i recollir el certificat o bé suspendre, revocar o habilitar-lo de nou.

En tots els casos és indispensable presentar el DNI.


Tramitació electrònica




Inici


FEDER
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail: ajuntament@manlleu.cat