Mida de la lletra:
A
A
A
Inici
Contactar
Plànol
l'Ajuntament a un CLIC
/
MÉS INFORMACIÓ
/
Tràmits municipals
/
Full d'informació ciutadana
22/01/2021
14:17:27
Actualizar Hora
CARPETA CIUTADANA
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
INFORMACIÓ MUNICIPAL
Acords Junta de Govern
Actes del Ple i mocions
Contractes menors
Convenis
Normativa municipal
Oferta pública municipal
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Pressupostos
Registre d’Entitats Municipals
Tauler d’edictes i anuncis
Ajornaments i fraccionaments de tributs o taxes municipals
Dades generals
Documentació complementària
Normativa d'interès
Protecció de dades
Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar un ajornament (ampliació del termini de pagament) o un fraccionament (pagament de la quantitat pendent en diversos terminis) del pagament de tributs, taxes, preus públics, multes o sancions municipals.
Persones destinatàries:
La persona titular del deute amb l'Ajuntament
Termini de sol·licitud:
En període voluntari:
en qualsevol moment comprès en el període. La presentació de la sol·licitud impedeix l'inici del període executiu, però no la meritació de l'interès de demora.
En període executiu:
fins al moment en què es notifiqui al subjecte passiu l'acord d'alienació dels béns embargats.
Import:
Tràmit gratuït
Òrgan responsable de la resolució:
L'Alcaldia de l'Ajuntament o bé la Gerència o Unitat de Recaptació de l'ORGT en els cas dels tributs amb gestió delegada.
Termini de resolució:
Termini màxim de 6 mesos
Efectes del silenci administratiu:
El silenci administratiu serà negatiu.
Com sol·licitar-ho presencialment:
A
l'Oficina d'Atenció Ciutadana
.
Cal sol.licitar
CITA PRÈVIA.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat o identificador digital: idCAT, idCATmòbil, Mobile Connect, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar
aquí tots els certificats digitals admesos
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".
Condicions:
Requisits per a la concessió d'un ajornament o fraccionament:
- S'hauran de fonamentar les dificultats de tresoreria que impedeixen efectuar la totalitat del pagament del deute.
- No podran ser objecte d'ajornament o fraccionament els deutes d'import per principal inferior a 60 €.
- Els deutes d'import principal inferior a 10.000 € es podran ajornar o fraccionar sense necessitat de presentar cap garantia. Per imports superiors s'haurà de detallar la garantia que s'ofereix.
- Els deutes es podran ajornar o fraccionar per un període màxim de:
24 mesos, per deutes d'import inferior a 1.500 €.
30 mesos, per deutes compresos entre 1.500 € i 5.000 €.
42 mesos, per deutes superiors a 5.000 €.
Condicions:
- Les quantitats ajornades o fraccionades s'hauran de pagar amb interessos de demora.
- El pagament de l'ajornament o fraccionament es farà per domiciliació bancària els dies 5 o 20 de cada mes.
- Si s'incompleix el pagament del termini establert, es continuarà el seu cobrament pel procediment administratiu de constrenyiment.
Tramitació electrònica
Tramitar
Inici
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail:
ajuntament@manlleu.cat
AVÍS LEGAL
MAPA WEB
RSS