Seu electrònica Oficina virtual de tràmits

Skip Navigation Linksl'Ajuntament a un CLIC/Més informació/Tràmits/Full d'informació ciutadana

Queixes i suggeriments


Objecte:
L'Ajuntament disposa de diversos canals per comunicar-se de manera ràpida en cas de detectar alguna incidència o realitzar alguna queixa:

1.- Queixes i suggeriments de via pública:
Diposeu de l'APP M7 des d'on es poden comunicar tan emergències com incidències de la ciutat, rebre avisos oficials, alarmes i informacions d'interès

2.- Queixes i suggeriments de la recollida de residus Porta a Porta:
Disposeu de l'APP Sobren Motius des d'on podeu comunicar qualsevol incidència referent a la recollida de residus, consultar les vostres aportacions o sol.licitar la recollida de voluminosos i trastos vells davant el vostre domicili

3.- Altres tipus de queixes i suggeriments :
- Realitzar el tràmit en línia o presencialment sol.licitant Cita Prèvia
- Contactar directament amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Persones destinatàries:
Qualsevol persona física o jurídica.
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.