Mida de la lletra:
A
A
A
Inici
Contactar
Plànol
l'Ajuntament a un CLIC
/
MÉS INFORMACIÓ
/
Tràmits municipals
/
Full d'informació ciutadana
16/01/2021
21:45:17
Actualizar Hora
CARPETA CIUTADANA
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
INFORMACIÓ MUNICIPAL
Acords Junta de Govern
Actes del Ple i mocions
Contractes menors
Convenis
Normativa municipal
Oferta pública municipal
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Pressupostos
Registre d’Entitats Municipals
Tauler d’edictes i anuncis
Aportació de documentacio i/o al·legacions a un expedient
Dades generals
Documentació complementària
Normativa d'interès
Protecció de dades
Objecte:
Aquest tràmit us permet aportar documentació i/o al·legacions a un expedient ja obert, ja sigui per petició explícita de l'Ajuntament en la que se us sol·liciti que aporteu o subsaneu determinada documentació, o bé per iniciativa vostra.
Persones destinatàries:
La persona física o jurídica a la que s'ha requerit o qualsevol altra interessada en un expedient.
Termini de sol·licitud:
En el cas de subsanacions de requeriments fets per l'Ajuntament, el termini indicat al requeriment que es comptarà a partir de l'endemà de la data de notificació a l'interessat.
En la resta de casos en qualsevol moment.
Import:
Tràmit gratuït.
Unitat tramitadora:
La unitat responsable de la tramitació serà la unitat gestora de l'expedient al qual fa referència la documentació i/o al·legacions presentades.
Òrgan responsable de la resolució:
L'òrgan responsable de la resolució, si escau, dependrà del tipus de procediment al que faci referència l'expedient.
Termini de resolució:
Termini general màxim de 3 mesos, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent.
Com sol·licitar-ho presencialment:
A
l'Oficina d'Atenció Ciutadana
.
Per a una millor atenció us recomanem que
SOL.LICITEU CITA PRÈVIA.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d'un certificat digital.
Inicieu la tramitació, a continuació ompliu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent.
Tramitació presencial
Sol·licitud
Tramitació electrònica
Tramitar
Inici
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail:
ajuntament@manlleu.cat
AVÍS LEGAL
MAPA WEB
RSS