Mida de la lletra:
A
A
A
Inici
Contactar
Plànol
l'Ajuntament a un CLIC
/
MÉS INFORMACIÓ
/
Tràmits municipals
/
Full d'informació ciutadana
16/01/2021
21:10:18
Actualizar Hora
CARPETA CIUTADANA
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
INFORMACIÓ MUNICIPAL
Acords Junta de Govern
Actes del Ple i mocions
Contractes menors
Convenis
Normativa municipal
Oferta pública municipal
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Pressupostos
Registre d’Entitats Municipals
Tauler d’edictes i anuncis
FUE Informe previ en matèria d'incendis
Dades generals
Documentació complementària
Normativa d'interès
Protecció de dades
Objecte:
Aquest tràmit us permet obtenir l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/201, de 18 de febrer.
Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efecturar la comunicació prèvia corresponent.
Persones destinatàries:
La persona físiica o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Termini de sol·licitud:
Prèviament a l'inici de l'activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.
Import:
La taxa que estableixi l'ordenança fiscal.
Observacions:
REQUISITS PREVIS
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÈS:
L'Ajuntament trametrà la sol·licitud a l'òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l'informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l'Ajuntament que, alhora, el notificarà a l'interessat.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
. En el supòsit d'haver tramitat una llicència d'obres i haver efectuat ja el control preventiu en matèria d'incendis.
. En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canviï de titularitat i ja disposi d'aquest control preventiu ne matèria d'incendis.
Unitat tramitadora:
Àrea de Serveis Territorials, Medi Ambient i Habitatge
Òrgan responsable de la resolució:
Generalitat de Catalunya.
Com sol·licitar-ho presencialment:
Aquest tràmit
només es pot realitzar presencialment en el cas de sol.licitar-lo una persona física
. Les empreses, entitats, associacions, fundacions o centres educatius estan obligades a realitzar el tràmit en línia.
Us podeu dirigir a
l'Oficina d'Atenció Ciutadana
.
Cal sol.licitar
CITA PRÈVIA.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat digital: idCAT, idCATmòbil, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar
aquí tots els certificats digitals admesos
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".
Tramitació presencial
Sol·licitud
Inici
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail:
ajuntament@manlleu.cat
AVÍS LEGAL
MAPA WEB
RSS