Mida de la lletra:
A
A
A
Inici
Contactar
Plànol
l'Ajuntament a un CLIC
/
MÉS INFORMACIÓ
/
Tràmits municipals
/
Full d'informació ciutadana
16/01/2021
21:46:26
Actualizar Hora
CARPETA CIUTADANA
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
INFORMACIÓ MUNICIPAL
Acords Junta de Govern
Actes del Ple i mocions
Contractes menors
Convenis
Normativa municipal
Oferta pública municipal
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Pressupostos
Registre d’Entitats Municipals
Tauler d’edictes i anuncis
FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Dades generals
Documentació complementària
Normativa d'interès
Protecció de dades
Objecte:
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l'Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.
Els criteris per a qualificar la modificació de no substancial, són els disposats a l'annex II.1 de l'Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.
Modificació no substancial: amb o sense efectes sobre les persones o el medi ambient.
D' ACTIVITAT SOTMESA A LLICÈNCIA:
La modificació no substancial amb efectes, s'ha de comunicar a l'Ajuntament. Aquesta modificació es podrà dur a terme si l'òrgan ambiental considera la modificació no substancial o bé si no es pronuncia en el termini d'un mes.
La comunicació d'aquesta modificació, es farà compliment les dades i la documentació previstes en l'annex II.2 de l'esmentada Ordenança municipal.
La modificació no substancial sense efectes per a les persones o el medi ambient ha de figurar a les actes de control periòdic i no està subjecta a aquesta comunicació.
D'ACTIVITAT SOTMESA A COMUNICACIÓ PRÈVIA:
La modificació d'una activitat sotmesa a comunicació prèvia ha de ser comunicada a l'Ajuntament, quan pugui tenir efectes previsibles sobre les persones o el medi ambient.
El els altres casos, l'ampliació o la modificació de la llicència o la comunicació prèvia estarà subjecta a l'obtenció d'una nova llicència o la formalització d'una nova comunicació prèvia.
Persones destinatàries:
La persona física o jurídica titular d'una activitat o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Termini de sol·licitud:
La comunicació ha de formalitzar-se abans de realitzar la modificació no substancial.
Import:
300 € la comprovació de modificacions no substancials d'activitats sotmeses al règim de comunicació ambiental municipal.
630 € la comprovació de la comunicació de canvis no substancials amb incidència ambiental de les activitats i instal·lacions subjectes a llicència ambiental de més de 500 m2 (Annex II)
505 € la comprovació de la comunicació de canvis no substancials amb incidència ambiental de les activitats i instal·lacions subjectes a llicència ambiental de menys de 500 m2 (Annex II)
Unitat tramitadora:
Àrea de Serveis Territorials, Medi Ambient i Habitatge
Observacions:
- En cas d'activitats ramaderes, prèviament a la realització de qualsevol modificació no substancial, caldrà informe favorable del Departament competent en matèria d'agricultura i ramaderia respecte a les modificacions del pla de gestió de les dejeccions ramaderes, en els supòsits de l'article 21 del Decret 136/2009, d'1 de setembre.
- Quan les modificacions de l'activitat comportin un canvi d'annex en la seva classificació de la LPCAA, resten sotmeses al previst a l'article 59 d'aquesta Llei i se subjectaran al règim d'intervenció administrativa que correspongui a la modificació proposada.
Òrgan responsable de la resolució:
Alcaldia, però actualment amb delegació a la regidoria d'Urbanisme
Com sol·licitar-ho presencialment:
Aquest tràmit
només es pot realitzar presencialment en el cas de sol.licitar-lo una persona física
. Les empreses, entitats, associacions, fundacions o centres educatius estan obligades a realitzar el tràmit en línia.
Us podeu dirigir a
l'Oficina d'Atenció Ciutadana
.
Cal sol.licitar
CITA PRÈVIA.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat digital: idCAT, idCATmòbil, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar
aquí tots els certificats digitals admesos
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".
Tramitació presencial
Sol·licitud
Tramitació electrònica
Tramitar
Inici
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail:
ajuntament@manlleu.cat
AVÍS LEGAL
MAPA WEB
RSS