Mida de la lletra:  AAugmenta la mida del text  A Redueix la mida del text  A Restaura la mida del text  
30/10/2020 06:15:28

Certificat de serveis prestats empleats públics


Nivell 4. Tramitació electrònica
Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar el certificat de serveis prestats a l'Ajuntament de Manlleu.

Persones destinatàries:
Qualsevol persona física que presti o hagi prestat els seus serveis com a empleat/ada a l'Ajuntament de Manlleu.

Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.

Import:
5 €

La tramitació en línia de la sol.licitud permet realitzar directament el pagament amb targeta de crèdit.

Com sol·licitar-ho presencialment:
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Cal sol.licitar CITA PRÈVIA.

*Els empleats que actualment es trobin en situació d'alta a l'Ajuntament han de realitzar el tràmit en línia.

Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat digital: idCAT, idCATmòbil, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar aquí tots els certificats digitals admesos

Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".

Tramitació electrònica




Inici


FEDER
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail: ajuntament@manlleu.cat