Mida de la lletra:  AAugmenta la mida del text  A Redueix la mida del text  A Restaura la mida del text  
02/06/2020 14:27:37

Certificat de serveis prestats empleats públics


Nivell 4. Tramitació electrònica
Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar el certificat de serveis prestats a l'Ajuntament de Manlleu.

Persones destinatàries:
Qualsevol persona física que presti o hagi prestat els seus serveis com a empleat/ada a l'Ajuntament de Manlleu.

Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.

Import:
5 €

La tramitació en línia de la sol.licitud permet realitzar directament el pagament amb targeta de crèdit.

Com sol·licitar-ho presencialment:
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Per a una millor atenció us recomanem que SOL.LICITEU CITA PRÈVIA.

*Els empleats que actualment es trobin en situació d'alta a l'Ajuntament han de realitzar el tràmit en línia.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d'un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l'apartat "Preguntes més freqüents".

Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".

Tramitació electrònica




Inici


FEDER
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail: ajuntament@manlleu.cat