Seu electrònica Oficina virtual de tràmits

Skip Navigation Linksl'Ajuntament a un CLIC/Més informació/Tràmits/Full d'informació ciutadana

Reclamació / queixa a la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)


Objecte:
L'OMIC té com a objectiu ajudar als consumidors i usuaris en la defensa dels seus drets i donar la informació necessària sobre aquelles problemàtiques que els afecta en temes de consum.
És necessari que el propi consumidor hagi fet arribar a l'empresa la seva reclamació.
Si en el termini d'un mes, el consumidor no ha rebut cap resposta o la que ha rebut per part de l'empresa no li satisfà és quan pot dirigir-se a les nostres dependències per iniciar un procès de mediació si s'escau.
Persones destinatàries:
Persones físiques o jurídiques de Manlleu que hagin adquirit bens o serveis tan en comerços com a través de professionals del municipi o d'altres poblacions que estiguin en territori estatal o europeu, ja sigui de manera presencial, telefònica o en línia.
O bé persones consumidores d'altres poblacions que hagin adquirit bens o serveis proporcionats per professionals o comerços de Manlleu.
Termini de sol·licitud:
Import:
Gratuït
Termini de resolució:
Òrgan responsable de la resolució: