Mida de la lletra:  AAugmenta la mida del text  A Redueix la mida del text  A Restaura la mida del text  
30/03/2020 06:54:58

Autorització de domiciliació de rebuts


Nivell 4. Tramitació electrònica
Objecte:
Autoritzar a l'Ajuntament de Manlleu perquè les taxes i altres conceptes de cobrament periòdic es puguin carregar en el compte corrent de la persona titular mitjançant domiciliació bancària.

Persones destinatàries:
Totes les persones, empreses i entitats que siguin titulars de les taxes i/o altres conceptes de cobrament periòdic i que vulguin o estiguin obligades a domiciliar els seus pagaments.

Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment i previ a la realització de la domiciliació bancària
Import:
Tràmit gratuït
Com sol·licitar-ho presencialment:
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Per a una millor atenció us recomanem que SOL.LICITEU CITA PRÈVIA.

Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat o identificador digital: idCAT, idCATmòbil, Mobile Connect, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar aquí tots els certificats digitals admesos

Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".

Tramitació electrònica




Inici


FEDER
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail: ajuntament@manlleu.cat