Mida de la lletra:
A
A
A
Inici
Contactar
Plànol
l'Ajuntament a un CLIC
/
MÉS INFORMACIÓ
/
Tràmits municipals
/
Full d'informació ciutadana
27/02/2021
02:00:33
Actualizar Hora
CARPETA CIUTADANA
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Validació de documents digitals
INFORMACIÓ MUNICIPAL
Acords Junta de Govern
Actes del Ple i mocions
Contractes menors
Convenis
Normativa municipal
Oferta pública municipal
Perfil del contractant
Planejament urbanístic i projectes
Pressupostos
Registre d’Entitats Municipals
Tauler d’edictes i anuncis
Llicència d'obres amb projecte
Dades generals
Documentació complementària
Normativa d'interès
Protecció de dades
Objecte:
Aquest tràmit us permet obtenir la llicència per dur a terme obres d'edificació, de reforma, de reparació o rehabilitació que alterin l'estructura o l'aspecte exterior o afectin la seguretat de les construccions existents que requereixen d'un projecte tècnic per a ser executades:
- Les que afectin els fonaments o elements estructurals.
- Les que modifiquin el volum o les superfícies construïdes, les instal·lacions o els serveis comuns.
- Les que alterin el nombre d'habitatges o locals existents.
- Les que substitueixin o modifiquin els usos preestablerts o previstos.
- Les que afectin immobles del patrimoni històrico-artístic o es trobin sotmesos a especial protecció.
Persones destinatàries:
Persona física o jurídica promotora de les obres.
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment, però sempre abans d'inciar les obres.
Import:
70 € un habitatge
120 € de dos a cinc habitatges
150 € més de cinc habitatges
20 € de la taxa per a la placa de llicència d'obres:
3,78% del cost d'execució material de la construcció, instal·lació o obra.
L'article 6 de l'Ordenança Fiscal número 5 regula els supòsits de concessió de beneficis fiscals d'aquest impost. Cal adjuntar la sol·licitud de beneficis fiscals que s'adjunta a aquest tràmit.
Òrgan responsable de la resolució:
La Junta de Govern Local.
Termini de resolució:
La resolució s'ha de notificar en el termini d'un mes des de la presentació de la sol·licitud.
Efectes del silenci administratiu:
El silenci administratiu en aquest tràmit serà negatiu.
Com sol·licitar-ho presencialment:
A
l'Oficina d'Atenció Ciutadana
.
Cal sol.licitar
CITA PRÈVIA.
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat digital: idCAT, idCATmòbil, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar
aquí tots els certificats digitals admesos
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació complementària".
Models de documentació complementària a la sol·licitud
Fitxa de senyalització de les bastides a la via pública
Fitxa de senyalització dels contenidors a la via pública
Fitxa de senyalització de les tanques a la via pública
Tramitació electrònica
Tramitar
Inici
Plaça Fra Bernadí, 6 | (08560) MANLLEU
Tel. 93 850 66 66 | Fax 93 850 79 70
E-mail:
ajuntament@manlleu.cat
AVÍS LEGAL
MAPA WEB
RSS