Seu electrònica Oficina virtual de tràmits

Skip Navigation Linksl'Ajuntament a un CLIC/Més informació/Tràmits/Full d'informació ciutadana

Certificat d'empadronament històric de l'habitant o del domicili


Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar els certificats d'empadronament històrics amb les dades que consten al Padró d'habitants fins a l'any 1996.

DE L'HABITANT: certifica el temps de residència d'una persona als diferents domicilis de Manlleu.

DEL DOMICILI: certifica quantes persones han conviscut en un domicili i en quins períodes de temps amb la persona sol·licitant. Pot ser del domicili actual o d'un domicili anterior.

IMPORTANT:

Els certificats de domicili per defecte s'expediran de manera numèrica sense dades dels convivents.

En el cas que es requereixin les dades de les persones del domicili caldrà disposar del consentiment de cessió de dades padronals de cada persona empadronada al domicili. Trobareu el full d'autorització tan per a persones majors com menors d'edat als models complementaris del final de la fitxa del tràmit.

Persones destinatàries:
Qualsevol persona major d'edat que consti empadronada al domicili.

Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.

Import:
Si el tràmit és presencial el preu és de 2 € per l'entrega de cada certificat.

Si el tràmit es fa en línia no hi ha cost ja que podeu disposar del certificat a la vostra Carpeta Ciutadana.


Com sol·licitar-ho presencialment:
Dilluns i dimecres de 9h a 14h a la planta baixa de l'Ajuntament.
No cal sol.licitar cita prèvia.


Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar en línia cal que disposeu d'un certificat digital: idCAT, idCATmòbil, DNI electrònic, CERES, etc... Podeu consultar aquí tots els certificats digitals admesos

Models de documentació complementària a la sol·licitud