Seu electrònica Oficina virtual de tràmits

Skip Navigation Linksl'Ajuntament a un CLIC/Més informació/Tràmits/Full d'informació ciutadana

Certificat d'empadronament històric de l'habitant o del domicili


Objecte:
Aquest tràmit us permet sol·licitar els certificats d'empadronament històrics amb les dades que consten al Padró d'habitants fins l'any 1996.
Certificat de l'habitant: certifica el temps de residència d'una persona als diferents domicilis de Manlleu.
Certificat del domicili: certifica quantes persones han conviscut en un domicili i en quins períodes de temps amb la persona sol·licitant. Pot ser del domicili actual o d'un domicili anterior.
IMPORTANT: En els certificats col.lectius només apareixeran les dades de les persones de l'habitatge que hagin cedit les dades padronals. Si hi ha persones de les quals no disposem de la seva cessió de dades apareixerà només el número de persones (sense les dades).
En el cas que es requereixin les dades de les persones del domicili caldrà disposar del consentiment de cessió de dades padronals de cada persona empadronada al domicili.
Persones destinatàries:
Qualsevol persona major d'edat que consti empadronada al domicili.
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.
Import:
Presencialment: 2€
En línia: Gratuït
Termini de resolució:
Presencialment El certificat es lliura al moment de la sol·licitud.
En línia El certificat es lliura a la bústia de notificacions un cop hàgim comprovat les dades enviades. Rebreu un avís al vostre correu electrònic i al mòbil quan tingueu el certificat disponible.
Òrgan responsable de la resolució:
Alcaldia