Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Castellano
Català
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MANLLEU
Catàleg de tràmits
Informació general
Catàleg de tràmits
Consulta dels vostres tràmits
Tauler d'anuncis
Incidències
Altres seus electròniques
Seu Electrònica
>
Catàleg de tràmits
>
Àmbits
Serveis relacionats amb la ciutadania
Serveis relacionats amb empreses
Serveis relacionats amb personal empleat
Serveis relacionats amb regidors/es i consellers/es
Serveis relacionats amb associacions
Serveis relacionats amb associacions de veïns
Serveis relacionats amb els estudiants
Tots els àmbits
Àrees
ACTES, FESTES I FIRES
ACTIVITATS ECONÒMIQUES
AJUTS I SUBVENCIONS
ANIMALS
CERTIFICATS DIGITALS
EDUCACIÓ I JOVENT
ESPORTS
INFORMACIÓ PÚBLICA
LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES I HABITATGE
MEDI AMBIENT I RESIDUS
PADRÓ D'HABITANTS I PARELLES
QUEIXES, AL·LEGACIONS, RECLAMACIONS I RECURSOS
SELECCIÓ I GESTIÓ DE PERSONAL
SERVEIS SOCIALS I FAMÍLIA
TRÀMITS GENERALS
TRÀNSIT I SEGURETAT CIUTADANA
TRIBUTS, PAGAMENTS I REBUTS
VIA PÚBLICA
Totes les àrees
Cercar procediment
tots els àmbits / totes les àrees
Queixes i suggeriments
SEFACE - Registre Comptable de Factures
Tauler d'Edictes Electrònic
SERES - Registre General Electrònic
SEGRA - Sistema Electrònic de Gestió de Resolucions Administratives
SEFYCU - Sistema Electrònic de Signatura i Custòdia de Documents
Presentació de factures electròniques
SEGEX - Sistema Electrònic de Gestió d'Expedients
Perfil del Contractant
Alta a l'idCATmòbil
Comunicació de dades bancàries per a pagaments a creditors
Sol·licitud d'alta al cens d'animals de companyia
Sol·licitud de baixa al cens d'animals de companyia
Sol·licitud de modificació de dades del cens d'animals de companyia
Sol.licitar el certificat digital idCAT
FUE Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
Baixa o modificació de dades de l'abonament de la piscina municipal
Certificat de bona execució de serveis prestats per a contractistes
Sol·licitud de targeta d'aparcament individual per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
FUE Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa
FUE Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
FUE Comunicació prèvia municipal d'establiments fixos oberts al públic, d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
FUE Comunicació prèvia municipal d'establiments no permanents desmuntables
FUE Comunicació prèvia municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
FUE Consulta prèvia de classificació de l'activitat
FUE Informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats (compatibilitat urbanística)
FUE Llicència ambiental (Annex II)
FUE Llicència municipal d'establiments fixos oberts al públic, d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
Sol·licitud d'espai de treball al Lab Manlleu
Sol·licitud d'alta al registre municipal d'entitats i associacions
Sol·licitud de baixa o modificació de dades al registre d'entitats i associacions municipal
Sol·licitud d'activitats, ocupació de via pública, cessió d'espais i materials
Certificat de legalitat i antiguitat d'un immoble
Comunicació prèvia d'obres per instal·lacions de plaques solars en sol urbà
Comunicació prèvia de primera ocupació i utilització (obres acabades)
Sol·licitud de llicència d'obres amb projecte
Sol·licitud de llicència d'obres sense projecte
Sol·licitud de llicència de divisió en propietat horitzontal
Sol·licitud de llicència de parcel·lació urbanística
Llicència de primera ocupació i utilització parcial (obres no acabades segons el projecte inicial)
Sol·licitud de llicència del domini públic per a companyies de serveis (canalització de gas, electricitat, aigua potable i clavegueram) o altres actuacions d'obres particulars
Comunicació d'habitatge buit a efectes de la taxa de residus municipal
Comunicació de local comercial tancat i finalització de l'activitat econòmica a efectes de la taxa de residus municipal
Comunicació d'habitatge ruïnós a efectes de la taxa de residus municipal
Comunicació de canvi d'ús de local comercial a habitatge
Comunicació de gestió de residus orgànics amb compostador a l'habitatge
Comunicació d'activitat o entitat/associació sense generació de matèrica orgànica
Comunicació d'activitat comercial amb un sistema de gestió de residus propi
Justificació anual d'activitats comercials amb sistema de gestió de residus propi
Comunicació de local amb ús de magatzem sense cap activitat productiva ni administrativa
Sol.licitud d'accés obert a les àrees d'aportació de residus
Sol.licitud de clauer o clau addicional per a àrees d'emergència d'aportació de residus i bústies.
Sol.licitud d'alta al servei de recollida per a comunitat de veïns
Sol·licitud del certificat de serveis prestats d'empleats públics
Comunicació de finalització de prestació de serveis a l'Ajuntament
Comunicació de reducció de jornada
Sol.licitud d'autorització de teletreball
Sol·licitud de transport adaptat
Sol.licitud de mediació ciutadana
Al·legació a un expedient en curs
Reclamació a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)
Reclamació de responsabilitat patrimonial
Reconeixement voluntari de responsabilitat i sol.licitud de pagament voluntari avançat
Bonificació de l'IBI per a instal.lacions d'energia solar fotovoltaica
Sol·licitud d'informe d'accident a la via pública
Sol·licitud d'accés amb vehicle a la Plaça Fra Bernadí
Sol·licitud d'autorització d'aparcament en zona verda
Sol·licitud de tall de carrer amb afectacions de trànsit
Sol·licitud de llicència d'ocupació de la via pública per terrassa de bar o activitat assimilable
Sol·licitud de llicència per exposar o vendre mercaderies a la via pública davant de l'establiment fix
Sol·licitud de llicència per posar una parada temporal de venda de productes a la via pública
Sol·licitud de llicència de gual
Sol·licitud de llicència de contragual
Sol·licitud de modificació de gual existent
Sol·licitud de duplicat de placa de gual
Sol·licitud de baixa de la llicència d'entrada i sortida de vehicles (canvi d'ús del garatge)
Aportació de documentació a un expedient
Sol·licitud de dret d'accés a la informació pública per part dels càrrecs electes municipals
Sol·licitud d'alta individual al padró municipal d'habitants
Canal Empresa (Generalitat de Catalunya)
Planejament urbanístic
Sol·licitar el Carnet de Jove de Manlleu
Sol.licitud de certificat de règim urbanístic (qualificació urbanística) d'una finca o immoble
Recurs en via administrativa
Sol·licitud de celebració de matrimoni civil
Preinscripció a segon cicle d’educació infantil, primària i secundària
Inscripció a l'Escola Municipal de Música de Manlleu
Sol·licitud d'alta de l'abonament individual o familiar de la piscina coberta
Sol·licitud d'alta de l'abonament individual o familiar de la piscina d'estiu
Sol·licitud de llicència i/o renovació per a la tinença i conducció d'animals potencialment perillosos
FUE Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Comunicació d'activitat o entitat/associació sense generació de multiproducte
Sol·licitud de compra d'un nou cubell de recollida de residus a l'habitatge
Sol·licitud d'ajornament o fraccionament de l'IBI, vehicles, IAE, residus, guals, ICIO, mercats i teleassistència (delegats a l'ORGT)
Sol·licitud d'ajornament o fraccionament de taxes, preus públics i sancions municipals
Autorització de domiciliació bancària de l´IBI, vehicles, residus, guals i IAE (delegats a l'ORGT)
Autorització de domiciliació bancària de les taxes de teleassistència, piscina, horts, escola bressol i mercats setmanals
Sol·licitud d'alta per naixement al padró municipal d'habitants
Sol·licitud de canvi de domicili individual al padró municipal d'habitants (canvi dins Manlleu)
REPRESENTA registre d'apoderaments
Sol·licitud de baixa de persones empadronades a l'habitatge que ja no hi viuen
Sol·licitud de baixa del padró municipal d'habitants per canvi de residència, marxa a l'estranger o defunció
Sol·licitud de modificació de dades personals del padró municipal d'habitants
Sol·licitud d'alta familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants
Sol·licitud de canvi de domicili familiar o col·lectiva al padró municipal d'habitants (canvi dins Manlleu)
Sol·licitud de compra d'un nou cubell de recollida de residus per una empresa o comerç
Renúncia de la llicència de la parada del mercat ambulant del dilluns i el dissabte
Modificació de dades de la parada del mercat ambulant del dilluns i el dissabte
Comunicació de canvi de titularitat de la llicència de la parada del mercat ambulant del dilluns i el dissabte
Sol·licitud d'ajudes tècniques del BAT Osona
Sol.licitud de nomenament/contractació a un lloc de treball de l'Ajuntament
Sol·licitud del servei de suport a les persones cuidadores no professionals
Sol·licitud del servei d'atenció domiciliària - SAD
Sol·licitud d'informe d'exclusió residencial per a lloguer social
Sol·licitud d'arranjament d'habitatges per a promoure l'autonomia personal
Sol·licitud d'informe d'arrelament social
Sol·licitud d'informe d'integració per renovació
Sol·licitud d'informe d'adeqüació de l'habitatge per renovar autoritzacions de residència
Sol·licitud d'informe d'adeqüació de l'habitatge per a reagrupament
Sol·licitud d'ajuts d'urgència social en concepte de pobresa energètica
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - AUS
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - AD
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - SIS
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - SD
Sol·licitud de certificat històric de padró de l'habitant o del domicili
Sol·licitud general
FUE Declaració responsable en matèria de seguretat alimentària
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - PR.AC
FUE Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat
GESTIÓ OAC - PAG
Volant d'empadronament d'un/a menor
FUE Informe previ en matèria d'incendis
GESTIÓ OAC - A.IR.IND
Sol·licitud de certificat d'estar al corrent de pagament i d'ajuts atorgats per l'Ajuntament de Manlleu
Sol·licitud de baixa de gual o contragual existent
GESTIÓ OAC - C.IR.IND
GESTIÓ OAC - A.IR.FAM
GESTIÓ OAC - C.IR.FAM
Al·legació a una denúncia de trànsit o aparcament de la Policia Local de Manlleu
Pròrroga del termini de la comunicació prèvia d'obres
Pròrroga del termini de la llicència d'obres
Sol·licitud de devolució d'un pagament
Sol·licitud d'ús de la polsera d'alerta vital per a persones grans (rellotge intel.ligent)
Comunicació de canvi de compte bancari de personal empleat de l'Ajuntament
FUE Comunicació d'inici i modificació substancial d'una activitat comercial entre 400 i 2.499m2 i obertura de centre de treball
Sol·licitud de reducció de la taxa de la deixalleria per a empreses que disposin de sistema de gestió ambiental
Sol·licitud d'activitat educativa al Museu del Ter
Sol·licitud d'informe de vulnerabilitat per evitar el tall de llum, aigua o gas
Sol·licitud del servei de Teleassistència
Sol·licitud del servei d'acollida matinal de les escoles de Manlleu
Sol·licitud de tarifació social de la quota de l'escola bressol
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - TM
Sol·licitud de parcel.la a les hortes municipals per al període 2022-2026
Sol.licitud de baixa o modificació de dades de la parcel.la de les hortes municipals
Sol·licitud anual d'ajudes municipals per a activitats dels centres educatius de Manlleu
Sol·licitud de subvenció anual municipal per a entitats / associacions amb conveni amb l'Ajuntament
Sol·licitud de bonificació de l'IBI per la instal·lació de punts de càrrega de vehicles elèctrics a l'habitatge
Convocatòria de subvenció municipal anual de l'àmbit de PROMOCIÓ I DIFUSIÓ DE LA CULTURA
Convocatòria de subvenció municipal anual de l'àmbit de l'ASSOCIACIONISME VEÏNAL
Convocatòria de subvenció municipal anual de l'àmbit de la PROMOCIÓ I DIFUSIÓ DE L'ESPORT
Justificació de la subvenció anual municipal per a entitats i associacions
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - HES
Convocatòria de subvenció municipal anual de l'àmbit de CONVIVÈNCIA CIUTADANA I ASSISTÈNCIA SOCIAL
Baixa del curset de natació
Factures electròniques
Registre de grups d'interès
Recurs al pagament anual de la taxa variable del Porta a Porta
Sol·licitud d'informe dels kg de residus aportats a la deixalleria municipal
GESTIÓ BENESTAR SOCIAL - AAA
Sol.licitud de targetes d'armes de 4a categoria
Justificació de la subvenció anual municipal per als centres educatius de Manlleu
FUE Comunicació de baixa d'activitat
FUE Llicència municipal d'establiments no permanents desmuntables
FUE Llicència municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
Procés de selecció borsa de treball de personal Administratiu
Volant / Certificat de padró individual i col·lectiu (automatitzat)
Comunicació prèvia d'obres
Autorització d'ocupació de via amb material d'obres sense afectació al transit (contenidors, grues, plataforma elevadora, bastides,..)
Sol.licitud de dret d'accés a la informació pública
Ofertes de treball municipal
VIDEOS D'AJUDA PER A TRAMITAR
Drets en matèria de protecció de dades personals
VÍDEO GUIA PER UTILITZAR EL CODI SEGUR DE VERIFICACIÓ
CONSULTA DE NOTIFICACIONS ANTERIORS AL MAIG DEL 2024
AJUNTAMENT DE MANLLEU - P0811100G
PLAÇA FRA BERNADÍ 6
08560 Manlleu (Barcelona)
Reconeixements
Accessibilitat
|
Avís Legal
|
Sedipualb@